Automobil - definitie

sâmbătă, 4 aprilie 2009 ·

 Mai demult am avut o discutie cu un baiat cu privire la masinile care pot fi conduse de la 16 ani. Alea micute rau de tot. Zicea el ca alea nu's automobile, si apoi sa vezi tu definitii ale automobilului care mai de care mai inteligenta.Se chinuia sa ma convinga ca acea masinuta nu este un automobil. Ah, am zis ca e in zadar sa ne "certam" de la nimic. Azi facand baie - ca sa vezi cate iti trec prin cap, in baie ;) - mi-o venit definitia automobilului, mi-o parut rau ca nu am stiut-o atunci :).

Deci s-o luam babeste: auto - vine de la automat, automatizat iar mobil e ceva ce se misca; Legate si traduse automobil inseamna sistem automatizat mobil (care te face sa te misti ;)) ). Deci orice are volan sau o carma sau un sistem automat care te face sa te deplasezi e AutoMobil. Asta ca sa fie clar pentru toata lumea :)).

P.S.: automobil != masina

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Site Advertise