La disperare, omul inventeaza . . .

sâmbătă, 21 martie 2009 ·

  Totul are un sfarsit.Tin sa va precizez ca nu sunt electrician si nici macar nu le am in domeniu.In fine, mi-am luat din Metro un UPS cu 4 prize caci nu mai suportam sa mi se restarteze calculatorul pentru ca era o intrerupere sau doar o scadere de curent de circa 1 secunda. Ok, am gasit ce am vrut, un Mustek PowerMust 650 - acum, dupa ce l-am desfacut am observat ca merge 10 minute in continuu (pe propria baterie) daca alimenteza toate cele 4 prize deodata. Era o singura problema, uneori, din ce cauza nu stiu, - suna, dar suna foarte strident , un 'piuit' (sunet) care parca te freca la inima. Acela era sonorul cand ceva nu era in regula, dar totul mergea bine si nici macar nu comuta pe baterie ca sa zici ca de aceea scoate sunetul acela - deci era o fita. Ca sa vedeti de ce e asa de enervant va dau niste exemple:
-aparatul e de fapt o priza, nu da impresia ca ar trebui stins (are un butonel de stingere), si mai ales ca la mine merge mult calculatorul il uitam peste noapte. Evident se lua curentul suna de te trezeai cu cosmaruri. Normal ca nu numai cand se lua curentul ca facea asta si cand nu mergea nimic, dar fiindca asa vrea el, suna.
-esti foarte concentrat pe o chestie, iar in timp ce tu gandesti, tot din 20 in 20 de secunde , iti penetreaza tagada, un "tiranosaurus rexus piuitas enervantus".
De la un moment dat cedezi psihic si ii dai si un picior (e chiar in fata picioarelor mele).
Cum am spus la inceput : "Totul are un sfarsit". Intr-o dimineata, ...trezit... , din cauza ..., cred ca stiti a cui, merg frumos, aduc niste surubernite si incep treaba. Am surpriza sa vad multe "droade" si nici macar o chestie pe care sa scrie 'audio' sau ceva de genu (oarecum ma asteptam la asa ceva). Ok, am crezut initial ca sunetul vine de sub led, dar din pacate pana acolo nu puteam sa merg ca trebuia sa dau jos si placa aceea, iar eu fiind nici macar novice in electronica o stricam. Ca sa fiu convins, am tot inchis si deschis aparatul, mergand pe baterie , normal ca suna (aici intradevar era normal sa sune) si am observat ca sunetul vine mai din dreapta putin. Am vazut o chestie care prin forma ei dadea impresia ca pe ea scrie 'fluier' (am simtit din partea ei un moment de frica) - gata, am fost convins , ea este . . . 7,5 secunde si a fost jos. Apoi morcovul pe mine; sa aprind sau nu baterie...? - pan' la urma am facut-o si ce sa vezi: "Congratz", am trecut levelul.Oh parca mi-am luat o povara de pe cap.
Daca cumva o sa mai aiba careva probleme asemanatoare aici am niste poze cu victima:


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Site Advertise