AdSense - opinia mea

luni, 23 martie 2009 ·

  Am intrebat si eu de sistemul acesta AdSense -  multi mi-au zis ca e prost platit. Dincate am vazut pana acum e platit binisor insa lumea se plictiseste repede. Daca la inceput faceam cel putin 1 dolar pe zi acum deabia ca mai scot 0.20/zi. Site-urile  pe care am AdSense (exceptie blogul) sunt vizitate des. Google te plateste in functie si de ctr (numarul de clicuri pe link împartit la numarul de vizualizari ale link-ului) care in ultima vreme este foarte mic (si multi se plang de asta) . . .

Eu v-as sfatui ca sa aveti macar 1 anunt Google pe pagina, caci cu toate astea  nu e chiar asa de rau si daca ai noroc o sa si castigi frumos. In primul rand la noi, la romani publicitatea Google nu 'trage', lumea se plictiseste usor sa acceseze reclama  -> ca sa rezolvati intr-un fel aceast dezavantaj alegeti filtrele cu o tematica cat mai larga; in acest mod ve-ti avea publicitate mai diversificata si mai 'multa' => userii se vor plictisi mai usor :) . De ce sa folositi Google? in primul rand e serios si sigur. In al-2-lea rand are mult mai multe posibilitati de a obtine cash (de ex: google for search).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Site Advertise